New statement from Jaysh al ‘Adl: “Due to Error and Deviation, IRGC Missiles Crossed the Military Territory of the Mujāhidīn in Iran and Hit a Pakistani Border Village”

بیانیه تکمیلی؛ موشک های سپاه پاسداران به دلیل خطا و انحراف از محدوده نظامی مجاهدین در خاک ایران عبور کرده و به یک روستای مرزی پاکستان اصابت کرده اند.

حمله سپاه پاسداران ترکیبی از بکارگیری پهپادهای انتحاری و موشک های بالستیک بوده است. این حملات در عصر سه شنبه ۲۶ دیماه آغاز و پس از متوقف شدن برای ساعاتی، مجددا در ۲:۳۰ بامداد روز جاری -چهارشنبه ۲۷ دیماه- ادامه پیدا کرده اند. اما با وجود چنین حملات سنگینی اما به فضل الهی و ضعف اطلاعاتی و فنی دشمن هیچ آسیبی به مجاهدین وارد نشده است.

در روز ۲۶ دیماه با توجه به پرواز ‌ممتد پهپادهای شناسایی دشمن در مناطق کوهستانی سراوان در محدوده منطقه دهستان کوهک و با توجه به برخی اطلاعات سری رسیده به بخش اطلاعات و امنیت، مجاهدان سازمان جیش العدل به صورت کامل در حالت انتشار بوده اند از اینرو به دلیل اتخاذ تدابیر نظامی و خطای بالای موشک های سپاه پاسداران و همچنین به برکت فضل الهی با وجود شلیک دهها فروند موشک و پرتاب پهپادهای بسیار، اما هیچ آسیبی به مجاهدان جان برکف سازمان جیش العدل وارد نشده است.
اما در همین حال و به دلیل حجم شلیک های بسیار بالای نیروهای جنایتکار ولایت فقیه بسیاری از این موشک ها از محدوده نظامی مجاهدین در خاک ایران عبور کرده و در خاک کشور پاکستان فرود آمده اند. متاسفانه به دلیل خطای این موشک‌ها و خوی جنایتکارانه گروه تروریستی سپاه پاسداران، چندین فروند موشک به یک روستای مرزی کشور پاکستان که در امتداد خط آتش سپاه پاسداران قرار داشته است مورد اصابت این موشک ها و پهپادها قرار گرفته است.
در اثر این شلیک‌های سپاه پاسداران یک روستای مرزی در خاک کشور پاکستان به نام زورگز مورد اصابت چندین فروند موشک و پهپاد قرار گرفته است. که باعث شهادت و زخمی شدن تعدادی از اهالی این روستا نشینان بیگناه پاکستانی شده است. که در بین شهدا و مجروحین این روستا، اعضای خانواده دو عضو افتخاری سازمان جیش العدل که از اهالی این روستا بوده اند نیز به شهادت رسیده اند.

تجربه ثابت کرده است تنها توانایی رژیم ستمگر ولایت فقیه در تقابل با دشمنانش حمله به افراد غیرنظامی و بی دفاع است که نشانه بزدلی و خوی ددمنشانه سردمداران فرقه تبه کار ولایت فقیه است.

رژیم جنایتکار ولایت فقیه که صرفا در امر دروغگویی تخصص خارق العاده ای دارد، سازمان جیش العدل را متهم به داشتن مقر در کشورهای همسایه کرده است. ما این اتهام رژیم جنایتکار ولایت فقیه را قویا رد میکنیم و اعلام میداریم فرزندان سرافراز بلوچستان با وجود بیش از ۱۸۰ هزار کیلومتر مربع بیابان و کوهستان های صعب العبور هیچ نیازی به استفاده از خاک دیگر کشورها ندارد. دستگاه های امنیتی و نظامی دشمن آگاه باشند که خون کودکان و زنان مظلوم و بیگناه به رایگان نخواهد رفت و به زودی دامان آنها را خواهد گرفت.

_______________

Source: Telegram

To inquire about a translation for this statement for a fee email: [email protected]